2014. július 28., hétfő

5.rész

Na nee!! Nem hiszem el,két napig nem néztem blogger erre mit látok: 1990 oldalmegjelenítés és 10 követő *.*. Egyszerűen szuperek vagytok,ezért lehet,hogy héten hozok még egy részt,még nem mondom biztosra de valamit megérdemeltek. És szeretnétek egyszer egy olyan bejegyzést amikor Justin szemszögéből írom?
Na majd várom a válaszokat! Jó olvasást! Puszi Demixxx




Carter White:
zene

Justin és én.Eléggé fura pózban ébredtem.Rajta feküdtem a fejem a mellkasán volt,kezem a pedig pont az fogta,de véletlenül történt meg.Ő pedig a fenekemet markolta,szóval 1/1 az állás volt.
Lassan felemeltem a fejemet és próbáltam kigubózni az öleléséből.
-A-a nem mész sehová pihenünk még egy kicsit- mormogta a hajamban.
-Oké-mormogtam én is.-Justin átfordulhatok a másik oldalamra?-kérdeztem halkan.
-Ja,de seggedet hagyj fogjam még!-mosolygott kacéran,de szeme csukva volt.
-Jó-motyogtam halkan.
Elfordultam a másik oldalamra az ablak felé.Pár perc múlva Justin is elfordult és átölelte a derekamat és fülembe szuszogott.
-Na jó,én felakarok kelni-mondta kicsit hangosabban.Justin nem adott választ,hanem tovább szuszogott a fülembe mint egy kis medve.Hála az istennek kitudtam mászni az ölelésből,és lementem a konyhába lefűztem kávét,és neki kezdtem palacsinta készítéshez.Fél óra múlva végeztem a reggeli elkészítésével,és Justin is lejött.
-Jó reggelt szépségem!-fejemre adott egy puszit.
-Jó reggelt! Csináltam reggelit nekünk-néztem rá.
-Köszi-leült az asztalhoz.Elé raktam az ételt és utána leültem mellé én is.Elkezdtem enni.
-Tudod mit ígértél este? Ma megyünk 10-re-hát igen tegnap este ígértem neki valamit amire nemet kellett volna mondanom,de mégis igent mondtam rá,hogy elkísérem egy show-ba ahol meginterjúvolják Justin és lehet tőlem is tesznek fel pár kérdést.
-Igen tudom,és megígértem!-erre bólintott.-És amúgy mit vegyek fel?
-Amiben jó nézel ki és segged is.
-Már tudom mit veszek fel-pattant ki a fejemből.
-Naa-nézett rám.
-Nem mondom el-néztem rá halál komolyan.
-Jó-megcsókolt,de úgy csókolt meg,hogy majdnem beleremegtem.
-Justin elég volt -szóltam rá halkan,és neki támasztottam homlokomat.
-Miért? Mi van?
-Nem mondhatom el-és ott hagytam,és felszaladtam.

**

Régebben történt velem olyan dolog amit még senkinek se meséltem.Egy bárban voltunk az egyik  barátnőmmel és buliztunk. Akkor még 18 éves voltam.És volt egy pali aki elvoltunk szórakoztunk smároltunk és még helyes is volt.... ott még volt pár pali ráadásul ott helyben a sarokban megerőszakoltak ,de én nem tudtam mit csinálni engedtem nekik,és amikor hazajöttem több hétig otthon voltam sírtam vagdostam magam és állandóan a tükörbe néztem.Rossz volt magamra nézni.A szemem alja tiszta karikás volt.Egyszerűn rossz is volt rám nézni.És otthon megfogadtam magamban,hogy senkinek se adom oda magam csak akiben megbízok.
**

Elmentem zuhanyozni,de Justin azért is utánam jött,és kérdezgette mi van velem,de azt válaszoltam semmi.
Amikor épp megnyitottam a vizet beléptem és Justin is jött velem és belépett mellém.Hála az égnek alsógatyában lépett be.
-Addig nem megyek el,ameddig elmondod mi van veled-nézett rám,és láttam a szemében,hogy élvezi ahogy ott állok meztelenül előtte.
-Justin,ha elmondanám hülye kis kurvának neveznél!-vágtam oda neki bőgve.
-Kicsim-oda lépett hozzám,közben elzárta a vizet-mondd el segíteni akarok-és magához ölelt,és leültünk a vizes zuhanykabinban.Én hozzádőltem a mellkasának,ő pedig átölelte a derekamat és vállamra helyezte az állát.
-Mondd el-kérlelte.Elmondom neki mit veszítek? Semmit...
-Voltam egy buliban-és elmeséltem neki ugyanezt amit a gondolataimban lejátszottam.Nem bírtam ki,hogy ne sírjak.
Elmondtam neki egy szuszra,és magam felé fordított és megcsókolt.
-Figyelj nem tudom azt hülye kis kurva vagy,én azt mondom ha egyszer meglátjuk együtt az utcán és azt mondod,hogy ő az pasi aki megerőszakolt akkor megverem ennyi,bennem megbízhatsz és én amikor megláttalak már éreztem,hogy köztünk lesz valami,és ez kell gondoltam magamban és így lett!-és magához ölelt és egy darabig így ültünk.
-Gond lenne ha lemondanám a délelőttit és csak délután mennénk?
-Nem,egyáltalán nagyon jó lenne-és még jobban hozzá bújtam.







7 megjegyzés:

  1. Tetszik csak a helyesírási hibák nem tetszenek ha nem lenne akkor még jobban imádnám! Nem akarlak megbántani csak kicsit zavar remélem gyorsan hozod a kövit! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorina! Igen hibásan írok,de csak ezért mert sietek,és mostantól próbálok figyelni rá! Hozom ahogy bírom! Köszönöm,hogy írtál!

      Törlés
  2. ááááááááááááááááá nagyon jó lett *0*
    siess a következővel <333
    ja, és a követők meg az oldalmegjelenítésre azt mondom csak hogy: Ami jó, az jó! :* <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa! Köszönöm! Oké! Köszönöm,hogy írtál! És hozom,ahogy bírom!

      Törlés
  3. Fantasztikus lett.Siess a következővel.Nagyon ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sietek,és te is ügyes vagy ;)!!

      Törlés
  4. Kövit! *-* Nagyon De Nagyon Jó Lett *.*

    VálaszTörlés