2014. július 23., szerda

4.rész

Sziasztok! Mi újság veletek? Igen hazajöttem ahol voltam,és mostantól próbálom hozni a részeket,és sokszor kicsit,de többet,jó ezt nem inkább hetente egy rész és hosszú majdnem hosszú.Mostantól eltudtok érni,és nyugodtan írhatok neked bármit és létrehoztam egy csoportot ahová a blogjaim vannak/lesznek.Itt tudtok elérni--->Facebook----> és itt a csoport---->Facebook csoport (tudom még valami szar,de majd javítani fogok rajta!) Nem is zavarok tovább jó olvasást és puszi nektek!!




Carter White
 Amikor Justin írt nekem,szóltam Pattienek,hogy mennem kell,mert Justin szeretne velem beszélni.Pattie bólintott,én meg gyorsan leléptem,nehogy várni kell a kis hercegnek.Útközben pedig annyi mindenen gondolkoztam,mit fog mondani nekem és neki mit fogok válaszolni,de inkább úgy voltam vele, hogy soha nem fogunk összejönni...Odaértem, majd bementem és Justin ott ült és arcán láttam valamit. Nagyon gondolkozik.
-Szia-köszönök neki,és bemegyek nappaliba majd leülök mellé. -Szia! Nézz rám! - és megfogja az egyik kezem.Elakartam volna tőle rántani ,de úgy volt vele, hadd fogja. -Beszélni akartam veled-néz rám nagy barna szemeivel. -Na és miről?-húzom fel az egyik szemöldökömet. -Rólunk és Selenáról.-rólunk? Azt,hogy érti???? -Jó akkor kezd Selena sztorival. -Dobtam,csak is miattad mert reggel amikor elmentél,mást éreztem mint szoktam,és akkor csak is téged akartalak az ágyban. -És az nem így lett-jegyeztem meg halkan. -Justin komolyan te mit érzel irántam? - Sok mindent éreztem,amikor megcsókoltál először akkor inkább gyűlöletet éreztem,hogy nekem barátnőm van és,hogy nem szeretlek,de most így másodszorra ha megcsókolhatnálak akkor talán mást éreznék-mondta komolyan. -Justin,van egy olyan érzésem,hogy hazudsz nekem. -Miért hazudnék neked? Aki befogadott és melletted áll mindenbe. -Nem tudom,én olyat érzek. -Be kell neked is bizonyítanom,hogy imádlak teljes szívemből?-áhhh imád!! Nem mutatom ki. -Miért kinek kellett még? -Selenának. Elmeséljem? -Nem,magamtól is megértem. - Azt se tudtam,hogy mondjak tovább és,hogy mit tegyek.Szeretem őt teljes szívemből,de még félek az egésztől. -Most megcsókollak-suttogta. Közelebb hajolt hozzám, az egyik kezét a nyakamhoz érintette a másikkal pedig beletúrt a hajamba,rám nézett és szép lassan megcsókolt. -Justin akkor se lehet-húzódtam el tőle. -Miért nem? Mi áll kettőnk közé?? -Selena. -De mondtam már dobtam! -Tudom,de egyszerűen olyan érzésem van,hogy vissza fog jönni hozzád és baszogatni fog,hogy legyél a barátom és tuti még azt is fogja majd mondani válaszd őt helyettem- és éreztem,hogy szememből lefolyik egy könnycsepp. -Jajj,ilyen soha nem fog megtörténni mert én teljes szívemből szeretlek és Selena meg bekaphatja,és kérlek ne sírj!- magához ölelt. -Tényleg így gondolod? -Persze- és megcsókolt,én pedig viszonoztam. -És amúgy Selena mit mondott erre? -Ki volt teljesen akadva,ordibált,aztán lelépett. -Az úgy oké!- mosolyogtam,és közben bólogattam,és elhallgattunk,majd később megszólalt. -Na és nap további részében mit fogunk csinálni?-kérdezte. -Fogunk? -Ja. -Hát csinálhatnánk vacsorát,és utána befeküdhetnénk az ágyban és klassz filmet megnéznék !? Na mit szólsz? -Oké neked bármit-és megfogta a combomat. -És mit szeretnél enni?-kérdeztem. -Hát,tegnap maradt milánói,azt megmelegíthetnéd. -Oks. Bementem a konyhába és megnéztem a hűtőben,majd megtaláltam,és átraktam másik tányérba,és beraktam melegíteni. -Justin, gyere nem soká ehetetted! -Okay-felállt a kanapéról,és leült az asztalhoz. -Tessék- raktam elé. Majd elkezdte enni. -Te nem eszel? -Nem szoktam enni ilyenkor! -De ma ugye ettél ma valamit?-kérdezte.lehetett látni az arcán,hogy aggódik értem. -Nagyából. -Nem vagy éhes? -Nem Justin,és nem kell ennyire aggódni. Okay? -Okay. -Addig felmegyek megfürdök és majd légyszíves pakolj el magad után! -Okay. Felmentem,gyorsan be a zuhanyzóba, hajmosás,majd egy kis tusfürdő a testemnek.Kimentem megtörölköztem,felvettem egy cuki csipkés fehérneműt és rávettem egy jó nagy pizsama pólót,majd átmentem justin szobájába.Bent elkezdtem keresgélni a laptopján egy jó kis vígjátékot. -Na én is itt vagyok-jött ki a fürdőből. -Okay! Melyik filmet nézzük meg? -Nekem mindegy csak ne romantikusat! -Én se akarok romantikusat,valami jót. -Mit szólnál a Rocky filmhez?-adta az ötletet. -Rocky film,azt imádom oké,mehet nézzük! Befeküdt mellém,majd a mellkasára feküdtem ő pedig átkarolt,és elkezdtük nézni a filmet.

Bocsi a szöveg színért!



         

4 megjegyzés:

  1. Most kezdtem el olvasni a blogot.Tetszik.Siess a következővel.Én is írok egy blogot ha gondolod nézz be. justin-austin.iwk.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bogi! Köszönöm szépen! Próbálok sietni,de sok minden közbe jön és így nem tudom,hogy jönnek részek! Befogok nézni a blogodba,és majd egy kommentet is kapni fogsz! Ígéremx Puszi Demixxx

      Törlés
  2. Ez kész....Selena nem ilyen!!!!Tiszta kurvának állítod be....grat!! -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj! Én írom,én mondom meg mit csinál!!! -.-

      Törlés