2014. július 7., hétfő

3.rész

Sziasztok! Két hírt kell közölnöm az egyik jó hír a másik rossz számotokra! (akkor közölöm a jó hírt és utána a rosszat) A jó,hogy itt a rész még több meglepetés hozok! A rossz pedig két hétig nem leszek,szóval
szüneteltetnem kell,szóval csak 07.23-án kaptok részt,addig semmit! Nagyon sajnálom,hogy így jött,de utána hozok egy csomó részt ezt megígérem! Akkor,olvassátok az új részt én pedig nem zavarok!  Jó olvasást,és bocsi a múltkori hibákért,lehet,hogy most is lesz! Puszi Demxxxx




Carter White:
   

Justin tegnap este elment koncertezni,én pedig otthon maradtam,amúgy se lett volna kedvem,mert
paparazzók folyton kérdezgették  volna ha ott lettem volna,hogy "Ez az új csajod,mi van a másik lánnyal?".Szóval ehhez amúgy se volt semmi kedvem.És igen Justin megcsókoltam.Nem tudom miért tettem,az is hirtelen volt.Utálom magam ezért,és amikor jöttünk haza akkor is feszült volt a levegő.Este fele,amikor Justin elment,leültem nappaliba  filmet nézni, Őrülten hiányzol című filmet.Már amikor a legvégén voltam a filmnek,azt vettem észre nyitódik az ajtó,gyorsan lekapcsoltam a a tv,nehogy azt higgye,én őt vártam.Berontottak,és halk párbeszédet hallottam.
-Akkor nem lesz  baj,ebből nem fog hisztizni?-valami csaj kérdezte.
-Nem Selena menetezünk egyet,és utána együtt leszünk örökké,Cartert pedig kidobom a kis fruskát!-na kösz.
-Oké Justin-és a lány vagyis Selena rámászott,és rendesen smárolni kezdtek,és felfelel kezdték venni az  irányt vagyis a szobába és ott majd szexelnek.Oké,szóval Justin egy bunkó paraszt, de lehet,hogy ő részeg volt ezért beszélt így,nekem már mindegy.Szerintem az lesz a legjobb az alszok egy nagyot,és holnap talán máshogy fogom látni a világot.Elhelyezkedtem a kanapén és vártam leragadjon a szem...

***
Reggel a fejemet elaludtam,és hajam úgy állt mint egy fészek...Kimentem a konyhába,lefőztem egy kávét amikor lejött,leültem és elkezdtem iszogatni,és azon gondolkodtam,hogy Justinnak mit fogok mondani,és mint mond nekem kb. elképzeltem a beszélgetésünket.Felnéztem poharamból és egy kidolgozott testtel találtam szembe magamat.
-Szia-köszöntött,és ránéztem és a barna szemekre és csak úgy csillogott a másnaposságtól.
-Szia! Na mi volt?- játszottam neki a kedves aranyos lányt!
-Fhuu hallod leadtam a koncertet,aztán mindenkinek adtam autógrammot.És utána beültünk valahova Selenával beszélgetni és iszogatni,és rólad említtetem pár szót,hogy nálam vagy,egy darabig itt leszel ameddig nem találsz állást- pedig nem ezt beszéltük meg.Úgy volt itt maradok nála,és elleszünk valahogy,persze hazudni jobb.És lejött Miss.Tökély.
-Szia Selena Gomez vagyok-mutatkozott be,és nyújtotta kezét.
-Szia Én pedig Carter White!- megráztuk egymás kezét.
-Szép név Carter! - dicsért meg.Na ne még nyalizik is.
-Köszönöm -húztam fél mosolyra számat.
-Justin van kávé?
-Persze,Carter lefőzött.-nézett rám Justin.
-Na én mentem,sok dolgom van,munkát kell keresnem,meg találkozom van egy kedves ismerősömmel!-hazudtam.
-Oké-mondták egyszerre.Felmentem szobámba,gyorsan lezuhanyoztam,és fölvettem egy jó szettet.A fehér hajamat kiengedtem.Lementem és elmentem direkt Justin előtt.
-Sziasztok - és kirontottam ajtón.Elindultam,csak a lábam vezetett valamerre azt se tudtam megmondani,hogy hol is vagyok, hirtelen azt vettem észre Pattie messziről integet majd átsétál hozzám.
-Carter szia!-köszöntött kedvesen.
-Szia-motyogtam halkan.
-Mi a baj?- lehet látni rajtam?..
-Semmi-válaszoltam közben oldalra fordítottam a fejemet.
-De van valami,tudod mit-láttam rajta valamivel fel szeretne dobni.-Gyere velem fodrászhoz,hátha jobb kedved lesz.
-Oké -adtam meg magamat.Elindultam utána,azt utat a fodrászhoz csöndesen tettük,én nem akartam beszélni ő pedig nem szeretett volna kérdezgetni.Bementünk,és jó nagy volt belülről,de kívülről pedig kicsinek tűnt az üzlet.
-Szia Pattie! Milyen jó,hogy látlak,olyan jól nézel ki!-köszöntötték Pattit,és csak egy nő volt bent.
-Köszönöm! Te is jól nézel ki Kate!
-Akkor mit szeretnél a hajaddal?-tért a lényegre.
-Enyémmel kicsit később,most inkább azt szeretném,hogy az egyik kedves ismerősömnek csinálnád meg a haját!
-Bármit amit szeretnétek! És bemutatnád  a lánykát?
-Persze! Ő Carter -kicsit lökött előrébb.
-Szia Kate vagyok!
-Tudom-motyogtam halkan.
-Akkor elviszem magammal,te pedig ülj le vagy olvass újságot-mondta Kate.Beültem a székbe,és Kate elkezdte méregetni a hajamat.
-Mit terveztél,mit csináljunk vele?
-Hát,most belegondolva,átakarom festetni a hajamat mert szőkés-fehéret már nem szeretném,és inkább világos szőkére szeretném,és az aljából vágatni,és ritkítani.
-Rendben,más kívánság?
-Az,hogy Justin belém szeressen!-csúszott ki számból.És tükörből összetalálkozott a tekintünk Pattivel,és Kate is furán nézett rám.
-Hát ezért vagy ilyen szomorú!-közben pedig bennünket nézett.
-Figyelj elakartam mondani,de most,hogy reggel megláttam Selenával teljesen féltékeny lettem,és nem tudom- szomorodtam el.
-Figyelj,nyugi én tudtam,hogy te bele fogsz zúgni,és Justin is beléd,de mire ő észhez tér,de már teljesen tönkre mész,szóval ismerem a fiam gondolkodását,és hozzá téve Selenát soha nem szerettem,inkább te vagy az a lány aki segíthetsz neki,és ő segíthet neked! Szóval segítek megszerezni Justint neked!- na nee,komolyan gondolja.
-Tényleg? Segít?-kérdezem kivirulva.
-Hát persze!- mosolygott rám,kedvesen.
-Nagyon köszönöm,majd ha lesz valamikor pénzem akkor mi ketten elmegyünk valamerre,és majd mindent én állok.
-Jajj nem kell!
-Hát jó! Akkor neki kezdünk?-kérdezem Katetől.
-Persze!-és először befestette a hajamat,aztán fél óra múlva lemosta, és vágott a hajamból minden honnan 2 centit és ritkított is.Persze amikor csinálta,direkt letakarta szememet,hogy ne lássa mit csinál,én csak éreztem amit csinált a hajam körül.Utolsó mozdulatokat végzett hajam körül .
-Akkor készen állsz?
-Igen-bólintottam.Majd levette rólam szemvédőt,amikor megláttam magamat.Nem hittem a szememnek,azt hittem mintha nem én lennék.
-Tetszik?
-Hát persze,imádom!-ujjongtam.
-Máskor is eljössz?-kérdezi.
-Természetesen!
-Gyere Pattie,gyorsan téged is megcsinállak,utána mehetek.Átültem a másik székre,és pötyögött a telóm.
 Justin üzent.


    Beszélnünk kell! Most!! Valamit elszeretnék mondani!!-Justin.


Oké na mi van?? Justin velem beszélni?! Hagyjuk már!!



Before

after:3 (nem valami igazi)
      


  






3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett *0*
    siess a következővel akár már most is jöhet :DDD
    mikorra jön a kövi?? :33

    VálaszTörlés
  2. Hmmmm azért Selenát így beocskoni.... -.-

    VálaszTörlés